با تکنیک AIDA، بازاریابی مسکن و ملک کنید

AIDA مدلی است که مناسب بسیاری از آگهی ها وتبلیغات بازاریابی می باشد.از این مدل و تکنیک می توان در تبلیغ وبازاریابی ساختمان ،املاک ،زمین و… نیز بهره برد بر اساس این مدل وتکنیک،برای بازاریابی مسکن و ملک و ساختمان مورد نظر باید موارد و ویژگی های زیر را بر سوژه ی مورد نظر پیاده کرد.:

عناصر تکنیک AIDA برای بازاریابی مسکن

۱:attention،توجه مشتری ومخاطب را به سمت ملک وساختمان خود جلب کنید.

با بهره گیری از:[اطلاعیه،آگهی تبلیغات،رنگ فلش و…

۲:Interest،رغبت،کشش وعلاقه لازم را برای مخاطب ومشتری ایجاد نمایید.با[پیام وشعار تبلیغاتی مناسب]

۳:Desire،آرزویاخواست مناسبی را برای مشتریان بیافرینید.

ذکر آرزوها وخوست های مشتریان وتصور سازی وایجاد ذهنیت واقعی

۴:Action،مشتری ومخاطب را به واکنش وعمل وادارید.

بازاریابی مسکن و ملک

بازاریابی مسکن و ملک

بنابراین با توجه به مطالب اشاره شده در تبلیغ و بازاریابی مسکن مورد نظر خود سعی کنید، آگهی ملک وساختمان خود را مثل یک گزارش کوتاه تنظیم کنید.به آن صورت کلیشه ای ندهید.از گرافیک پر زرق و برق ،حروف کج ومعوج ،اشکال عجیب و غریب…پرهیز کنید.تصور کنید گزارشگری می خواهد کالا یا خدمات شما را بررسی کند ومطالبی درباره آن بنویسد.پس سعی کنید برای ملک ساختمان ومستغلات خود طوری تبلیغات وبازاریاببی انجام دهید که توجه مخاطب ومشتری را جلب کرده وسپس برای مشتری علاقه،رغبت وجذابیت ای را ایجاد کرده تا ملک ساختمان مورد نظر شماراشناسایی کرده تا با ایجاد وخلق آرزو،رویا وخواست برای مشتری علاقه،رغبت وجذابیت ایجاد کرده تا ملک ساختمان مورد نظر شما را شناسایی کرده از آن بازدید به عمل آورند پس از آن باید با تکنیک هایی سعی کرد تا با ایجاد وخلق آرزو،رویا وخواست برای مشتری اورا به عکس العمل وادار نمود تا به تصمیم خرید منتهی شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *